چه لباسی برای نامزدی مناسب است
نوشته شده توسط : خیرالله

لباس نامزدی میتونه یکی از چالش بر انگیز ترین انتخاب لباس ها برای عروس های عزیز باشه. این مراسم قبل از ازدواج مراسم خیلی مهمیه چون عروس رو به خونواده ی همسر معرفی میکنه و از این جهت مهمه که هم خیلی خوش سلیقه و هم خیلی شیک و هم خیلی با وقار به نظر برسیم.

این لباس باید بر اساس تجملی بودن مراسم نامزدی انتخاب بشه و به اندازه ی اون لباس باید ساده تر یا پر کار تر دوخته بشه. اندازه ی پوشیدگی لباس به سلیقه ی خود عروس هست که چه مدلی رو دوست داره. من چند مدل از لباس هایی که معمولا مناسب برای این مراسم هست رو در این مطلب میذارم و براتون توضیح میدم.

برای نامزدی چه لباسی بپوشیم؟

مهم ترین نکته اینه که به اندازه ای که مراسم تجملی هست لباس انتخاب بشه. تزیینات روی لباس و این که حتی دامن لباس در چه حد پر چین و پف دار باشه و یا حتی دنباله دار، به مراسم خیلی مربوط هست. اگه مراسم با تعداد کمی مهمون برگزار میشه و خیلی خونوادگی و خودمونی هست، بهتره لباس نامزدی یکم ساده تر باشه چون به همون اندازه نیاز، جلب توجه میکنه. ولی اگه مراسم با تعداد زیادی مهمون هست و خیلی رسمی تر برگزار مشه، میتونید لباس رو با تزیینات بیشتر و خاص تر بدوزید.

دامن حریر برای لباس نامزدی

برای مدل های لباس نامزدی، دامن حریر چین دار یکی از بهترین گزینه هاست که میتونه خیلی برای این مراسم شیک و قشنگ باشه. این دامن رو میتونید کمی در قسمت پشت بلند تر بگیرید و مثل دنباله ی لباس ازش استفاده کنید. این دامن رو هم میتونید به صورت پلیسه هم به صورت کلوش و هم چین دار انتخاب کنید که هر کدوم از این مدل ها بسیار برای این لباس می تونه شیک باشه.

این لباس به طور کلی باید تزیین داشته باشه ولی میتونه بر اساس سلیقه ی عروس این تزیینات کم و زیاد بشه. یکی از کار هایی که میشه انجام داد انتخاب پارچه ی کار شده یا گیپور و دانتل برای بالا تنه لباس هست. بالاتنه لباس میتونه هم آستین دار و هم بی آستین انتخاب بشه و در هر صورت این پارچه متفاوت میتونه تزیین قشنگی باشه برای این لباس.

 

یقه قایقی برای لباس نامزدی

مدل یقه قایقی یکی از مدل های مد شده ی جدید هست برای این لباس ها. پارچه های کار شده برای بالا تنه که روی لباس اصلی کشیده شده مدل خیلی قشنگی  به لباس میده. یقه ی قایقی گزینه ی خیلی مناسبی هست چون نه خیلی بازه و نه خیلی پوشیده و در حدی متعادل و شیکه. از طرفی مدل یقه ی قایقی به خاطر حالت افقی ای که داره، عروس رو جهارشونه تر و خوش اندام تر نشون میده.




:: برچسب‌ها: لباس نامزدی , پارچه های , سلیقه ی عروس , تزیین قشنگی , لباسی بپوشیم , برای عروس های ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: